Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Τι τον κοιτάτε ρε;;; Βαράτε του!!!

Στα πατατάκια τον βρήκαμε;















Για το θέμα του κατά πόσο συνιστά απώλεια εθνικής κυριαρχίας η αυξημένη ευρωπαϊκή παρουσία στην Ελλάδα για την εφαρμογή των όσων προβλέπει το νέο Μνημόνιο ρωτήθηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεώδορος Πάγκαλος.

Μιλώντας στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1, ο Θεώδορος Πάγκαλος είπε ότι κατανοεί τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ωστόσο, ο ίδιος υπήρξε ανέκαθεν φεντεραλιστής Ευρωπαίος.

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν» είπε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας ο Θεώδορος Πάγκαλος αναρωτήθηκε: «Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του.»


Εγώ προσωπικά είμαι σίγουρος πως το συγκεκριμένο γομάρι πρόσθεσε στο μνημόνιο την παράγραφο που λέει για την απώλεια αμετακλήτως κλπ. της εθνικής κυριαρχίας μας, αφού δεν πιστεύω ότι την είχε βάλει το Αγγλικό δικηγορικό γραφείο που το συνέταξε. Έτσι, ο Θόδωρος το πρόσθεσε από μόνος του για να κερδίσει την εύνοια των δυναστών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: