Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Απατεώνες, παπατζήδες και λοιποί πολιτικοί...

Αφού έφαγαν το σκασμό τόσα χρόνια, αφού παραγέμισαν τις ελβετικές και άλλες τράπεζες με το χρήμα μας, αφού άφησαν τα ταμεία της χώρας σακατεμένα και λεηλατημένα, οι γνωστοί - άγνωστοι απατεώνες, καιροσκόποι, παπατζήδες και λοιποί ρεμπεσκέδες πολιτικοί, ένθεν και ένθεν, βγήκαν σήμερα δια στόματος Γεωργίου Α. Παπανδρέου, σαν σωστά φερέφωνα της Αμερικής (άλλωστε ο Γεώργιος είναι Αμερκανογεννημένος και Αμερκανοθρεμμένος) και της αγελαδοπατσαβούρας που λυμαίνεται την Ευρώπη με το 4ο Ράϊχ, και ανακοίνωσαν τα μέτρα για να ξεπεράσουμε την κρίση. Και ρωτώ αγαπητοί φίλοι:
1. Ακούσατε πουθενά στη δακρύβρεχτη ανάγνωση του Γεωργίου για φορολογία των υπερκερδών των τοκογλυφικών Ελληνικών τραπεζών;
Εγώ δεν άκουσα. Αν εσείς το ακούσατε στείλτε μου το απόσπασμα για να ζητήσω συγνώμη.
2. Ακούσατε πουθενά για φορολόγηση των υψηλών εισοδημάτων π.χ. βιομήχανοι, μεγαλοεισαγωγείς κ.α;
Εγώ όχι.
3. Ακούσατε πουθενά τίποτα για την τόνωση της πρωτογενούς παραγωγής (αγρότες);
Σιγά!!! Σιγά μην αντιταχτούμε στις Κ.Α.Π. που κατέστρωσαν η πατσαβούρα και οι βόρειοι συνεργάτες της και που σαν σωστοί υποτελείς σκύψαμε το κεφάλι (και τη μέση) και τη δεχτήκαμε.
4. Ακούσατε τίποτα για τόνωση των επενδύσεων, δημοσίων ή ιδιωτικών;
Εγώ όχι.

Επειδή δεν άκουσα πουθενά τίποτα από τα παραπάνω κι επειδή βαρέθηκα αγαπητέ Γεώργιε για άλλη μια φορά να την πληρώνω εγώ και οι όμοιοί μου, (δημόσιοι κα ιδιωτικοί υπάλληλοι, αγρότες, ελεύθεροι επαγγελματίες) που στο κάτω κάτω δεν φταίμε σε τίποτα, απλά δεν είχαμε τα λεφτά να πληρώσουμε την προεκλογική εκστρατεία σου, άρα να διαμορφώνουμε την πολιτική σου...
Επειδή τα τελευταία τριάντα χρόνια εσείς οι απατεώνες μας κλέβετε και μας βάζετε να πληρώσουμε τα κλεμμένα, δηλαδή και κερατάδες και δαρμένοι...
Επειδή στο Ελλάδα έχουμε ένα κάρο νόμους για να ελέγχονται οι πάντες και τα πάντα, αλλά χωρίς ελεγκτικό μηχανισμό δεν υπάρχουν κυρώσεις...
Επειδή μου περιέκοψες τον ήδη σακατεμένο μισθό μου, χωρίς ούτε καν να με ρωτήσεις αν τα βγάζω πέρα...

Για όλα τα παραπάνω αγαπητέ Γεώργιε:
Απαιτώ να βρεις και να φέρεις ενώπιον της δικαιοσύνης όλους τους πλιατσικολόγους όλων των κομμάτων που μας έφεραν εδώ με τα σκάνδαλα της Siemens, της Mercedes, της ΜΑΝ (άραγε τυχαία όλες γερμανικές;), οι οποίοι αφού δώσουν πίσω τα κλεμμένα να τους κλείσεις στη φυλακή, τόσο βαθιά που να μην βλέπουν φως, ώστε να αποτελέσουν παράδειγμα για τις επόμενες γενεές πολιτικών...
Απαιτώ να φορολογήσεις επιτέλους και το υψηλό κεφάλαιο, ώστε να μη νιώθω κι εγώ γι άλλη μια φορά ο μλκς της υπόθεσης...
Απαιτώ να αφήσεις την αγροτική παραγωγή χωρίς να ελέγχεις τις ενώσεις γεωργικών συνεταιρισμών οι οποίες ενώσεις αυτή τη στιγμή δουλεύουν για το κράτος, εξαθλιώνοντας τους αγρότες για να κρατιέται χαμηλά ο πληθωρισμός (βλέπε δημιουργικές οικονομικές αλχημείες Σημίτη).
(Αλήθεια δε σας έχει κάνει εντύπωση πως τόσα χρόνια όλα ανεβαίνουν τουλάχιστον τριάντα με σαράντα τοις εκατό το χρόνο, αλλά ο πληθωρισμός κρατιέται στο 3 με 4%;)


Μη σας περάσει ποτέ από το μυαλό ότι είμαι δεξιός (ΝΔ ή ΛΑΟΣ) ή αριστερός (ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ).
Είμαι ο τελευταίος ιδεολόγος σοσιαλιστής που έχει απομείνει. Ένας άνθρωπος που προτίθεται να θυσιάσει το προσωπικό του όφελος για το κοινό καλό. Ένας άνθρωπος που το ΠΑ.ΣΟ.Κ. του 80-85 τον έκφραζε. Τώρα αγαπητέ Γεώργιε εσύ και όλοι οι καρεκλοκένταυροι, άψητοι, άμαχοι θεωρητικοί σφουγκοκολάριοι σου, που δεν έχουν δουλέψει μια ημέρα στη ζωή τους, δεν με εκφράζετε πλέον.

Λάβε υπόψη σου όλα τα παραπάνω Γεώργιε. Αν δεν τα λάβεις, σε βλέπω να την κάνεις κοπάνα κι εσύ όπως και ο πρώην καταλληλότερος, πολύ πριν τις επόμενες εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: