Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Στάση πληρωμών

Αγαπητέ ΓΑΠ

Πριν από δύο χρόνια, με απατεωνιά έκλεψες την ψήφο μου και μ' έσπρωξες να σε εκλέξω Πρωθυπουργό της χώρας, τάζοντάς μου και επαναλαμβάνοντας σε κάθε ευκαιρία: "λεφτά υπάρχουν".
Βεβαίως και υπάρχουν. Αλλά όχι για εμένα. Για το γείτονά μου. Για το συμπολίτη μου.

"Λεφτά υπάρχουν".

Βέβαια. Με τους αθρόους διορισμούς που - ακόμα και τώρα, τη στιγμή που ισχυρίζεστε ότι καταρρέουμε - κάνατε και κάνετε, εξασφαλίζετε ότι λεφτά θα υπάρχουν για εσάς, αφού εσαεί θα είστε βολευτές και θα συνεχίσετε την αφαίμαξη του δημοσίου κορβανά. (Αλήθεια, εκείνη τη μηνιαία αποζημίωση που έταξε ο Μπένυ ότι θα κόψει από όλους ανεξαιρέτως τους αιρετούς, γιατί δεν την έφερε ακόμα στη βουλή για ψήφιση, μαζί με τα χαράτσια;)
Βεβαίως και υπάρχουν λεφτά.
Όλοι οι διαπλεκόμενοι που σε τραπέζωναν Jeffrey πριν τις εκλογές τα έχουν ακόμα στην τσέπη τους. Τι κι αν δεν τα έχουμε εμείς οι ραγιάδες; Η δικιά μας η γνώμη μετράει ή των Λαμπράκηδων; Ή του Μπόμπολα; Ή του Κυριακόπουλου;
Βεβαίως και υπάρχουν λεφτά.
Το ταμείο μου φροντίζει κάθε μήνα να μου κρατά ανελλιπώς τα 600 ευρώ που έχω συνεισφορά. Το ίδιο ταμείο όμως μου χρωστάει εδώ και 13 μήνες χρήματα από τις λογοθεραπείες και εργοθεραπείες που κάνω στην κόρη μου (13 μήνες Χ 219 € = 2.847 €) και μέχρι στιγμής τηρεί σιγή ιχθύος για το πότε θα μου τα δώσει. Σε αυτούς τους 13 μήνες έχω δώσει πάνω από 6.000 ευρώ για τις θεραπείες αυτές. Εσείς πιστεύετε ότι το ταμείο μου θα μου τα δώσει; Εγώ τα κλαίω ήδη. Έτσι αναγκάζομαι να διακόψω τις θεραπείες αυτές, αφού δεν έχω λεφτά για το χαράτσι των 600 ευρώ που μου ήρθε και για τις θεραπείες.
Βεβαίως και υπάρχουν λεφτά. 46 χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα στοιχίζουν τα τηλέφωνα του γραφείου της περιφερόμενης μπάλας λίπους που λέγεται Πάγκαλος, 800 χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο το γραφείο της έταιρης μπάλας λίπους που λέγεται Μπένυ σαν ΥΠ.ΟΙΚ. κι άλλες 800 χιλιάδες το γραφείο του σαν αντιπρόεδρος.

Αγαπητέ ΓΑΠ.
Δεν περίμενα ποτέ πως ο Πρωθυπουργός της χώρας θα έπεφτε στο επίπεδο ενός κοινού εκβιαστή. Ενός εκβιαστή που, απ' ότι φαίνεται, στη χαρά του να ικανοποιήσει τους Εβραίους τοκογλύφους που μας καταδυναστεύουν εδώ και δύο χρόνια, δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο, αφού απειλεί με διακοπή ρεύματος ανθρώπους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένους, άνεργους κ.α.).

Αγαπητέ ΓΑΠ.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να έταξες στον Κάρολο Παπούλια ο οποίος εδώ και ενάμιση χρόνο που επανεκλέχτηκε σε βλέπει και σιωπά. Ο άνθρωπος που αντιστάθηκε τόσο στη γερμανική κατοχή, όσο και στη Χούντα, κάθεται με σταυρωμένα χέρια και παρακολουθεί τη νέα (ειρηνική αυτή τη φορά) γερμανική κατοχή και την εκλεγμένη χούντα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Αλλά άμα είσαι βολεμένος όμως, τα βλέπεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά.

Αγαπητέ ΓΑΠ.
Σε παραδέχομαι όμως. Μπορεί να είσαι βλάκας αλλά του την έφερες του χοντρού που σε αμφισβήτησε το 2007. Μ' ένα σμπάρο έριξες δύο τρυγόνια. Άφησες το Μπένυ να ακούει όλες τις κατάρες και το βρισίδι για το επιτηδευμένα ανίκανο οικονομικό σου πρόγραμμα, ενώ ταυτόχρονα, όταν εσύ θα ξεκοκκαλίζεις στις Μπαχάμες αυτά που θα πάρεις απ τους συνεταίρους σου Εβραίους, αυτός θα έχει "καεί" σαν πολιτικός και δεν θα μπορεί να ξαναβάλει υποψηφιότητα για Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Ενός κινήματος του οποίου μετανιώνω που υπήρξα κάποτε υποστηρικτής και του οποίου την ιδεολογία πρόδωσες με το χειρότερο τρόπο.

Αγαπητέ ΓΑΠ.
Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά. Εμείς ο απλός λαός θα σε περιμένουμε στη γωνία. Και τότε θα δεις τι εστί βερίκοκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: