Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Συγγνώμη

Καλημέρα σε όποιονδήποτε τυχόν διαβάζει αυτές τις γραμμές. Πάει αρκετός καιρός από την τελευταία καταχώρησή μου. Δεν σιωπώ ηθελημένα. Σιωπώ κατ' ανάγκη, αφού λόγω περιορισμένου χρόνου δεν προλαβαίνω. "Και τι κάνεις;" θα με ρωτήσουν κάποιοι και δίκιο θα έχουν. Να σας εξηγήσω λοιπόν τι κάνω. Είμαι ένα μιερό κατακάθι της κοινωνίας, ένας ζοφερός καταχραστής του δημοσίου χρήματος, το αποτέλεσμα της κατασπατάλησης των πόρων του κράτους στην άγρα ψήφων ενός πολιτικάντη.
Ναι, καλά το μαντέψατε. Είμαι ένας δημόσιος υπάλληλος και ζητώ ταπεινά συγνώμη γι αυτό. Ένας δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος διορίστηκε σε ηλικία 39 ετών στο δημόσιο, ένας άνθρωπος που ενώ γράφτηκα στο ΙΚΑ το 1990, σε ηλικία 21 ετών, με τις κομπίνες των εταιριών που δούλευα μέχρι τα 39, κι ενώ δούλευα ανελλιπώς, είχα 10 μόνο χρόνια συντάξιμα. (Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Συνολικά αυτή τη στιγμή έχω 13 χρόνια συντάξιμα. Για να φτάσω τα 35 συντάξιμα μου υπολείπονται 22. Και 42 που είμαι σύνολο 64. Έτσι ενώ θα έχω δουλέψει 43 χρόνια, θα πληρώνομαι για 35. -Αν φτάσω ποτέ να πάρω σύνταξη-).
Είμαι λοιπόν το αποτέλεσμα της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος, όπως με περισσή χλεύη διακυρρήσουν οι ανεύθυνοι, ανίκανοι, ανεπάγγελτοι, άκαπνοι, άχρηστοι (και είμαι μόνο στο "Α") πολιτικοί μας. Διασπαθίζουν το χρήμα του κράτους λοιπόν δίνοντάς μου 960 ολόκληρα ευρώ το μήνα. Όσο για τις ώρες εργασίας μου; Το απόλυτο κόπρισμα δημοσίου υπαλλήλου. Πάω στη δουλειά στις 8 το πρωί. Μέχρι τις 3:30 είμαι εκεί. Μόλις φύγω αρχίζουν τα ωραία.
"Σταύρο, δε δουλεύουν τα προβολικά στην αίθουσα "Χ". Τρέχα μαλάκα Σταύρο εκτός ωραρίου.
"Σταύρο, χρειάζομαι βοήθεια στην εγκατάσταση του λογαριασμού αλληλογραφίας". Κάτσε μαλάκα Σταύρο με τις ώρες στο τηλέφωνο να εξυπηρετήσεις τους ανθρώπους που στο παίζουν συνάδελφοι και κοιτούν πως να σε μαχαιρώσουν στην πλάτη με την πρώτη ευκαιρία.
"Σταύρο, έπεσε ο server και δε δουλεύει τίποτα" Τρέχα μαλάκα Σταύρο να κάνεις το server να λειτουργήσει και μετά να στα χώσουν κιόλας γιατί έπεσε ο server.
"Σταύρο, πρέπει να γίνει η τάδε ή η δείνα εργασία και πρέπει να γίνει σήμερα" Κάτσε μαλάκα Σταύρο μέχρι τις 8 το βράδυ να την τελειώσεις. Τι κι αν έφυγε αυτός που την είχε χρεωθεί; Άφησε το μαλάκα πίσω του να την τελειώσει.
Σύνολο ωρών την εβδομάδα; Ας μην τα ρωτάμε.
Με αυτά τα 960 ευρώ λοιπόν, κι άλλα τόσα που παίρνει η γυναίκα μου, πρέπει να πληρώνουμε κάθε μήνα τα εξής:
Φροντιστήρια της μεγάλης κόρης: περίπου τα 250 ευρώ το μήνα.
Λογοθεραπεία της μικρής κόρης (προβλήματα ομιλίας): 300 έως 600 ευρώ το μήνα (ανάλογα με τις συνεδρίες κάθε μήνα)
Σύνολο μόνο για τα παιδιά 600 έως 900 ευρώ το μήνα. Κι ακόμα δεν έχουμε αγοράσει τίποτα για να φάμε, να πιούμε, να ντυθούμε ή να πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας.
Βέβαια ο συρφετός των ανίκανων, απατεώνων και προδοτών που μας κυβερνούσε την τελευταία 35ετία και συνεχίζει να μας κυβερνά, θεωρεί πως τα λεφτά που παίρνω κάθε μήνα τα τρώω στα μπουζούκια, στις διακοπές στο Γκστάαντ και δεν ξέρω που αλλού θεωρούν ότι ξοδεύουμε το μισθό μας. Έτσι, τα νέα μέτρα που καλούμαστε να φορτωθούμε στην καμπούρα μας κάθε φορά μας φέρνουν όλο και πιο κοντά στην εξαθλίωση.
Ο ανίκανος υπουργός οικονομικών ομού με τον ανίκανο πρωθυπουργό μας στις τελευταίες συνεντεύξεις τους μας είπαν ότι η τρόϊκα ζητά αίμα και πρέπει να το δώσουμε.
Συμφωνώ.
Κι εγώ λοιπόν ζητάω το αίμα όλων των εθνικών προδοτών που μας κυβέρνησαν από το 1974 ως και σήμερα.
Επειδή όμως ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου (μακαρίτες και οι δυό τους) δεν είναι δυνατόν να δικαστούν, απαιτώ την δίκη και καταδίκη των:
Μητσοτάκη και Σαμαρά (γιατί κουβάλησε όλους τους μετανάστες στην Ελλάδα)
Σημίτη (καταδίκη για έσχατη εθνική προδοσία)
Καραμανλή (γιατί δεν είχε τα ..χίδια να κάνει αυτό που έπρεπε κι άφησε τους κουμπάρους να τρώνε με δέκα μασέλες ο καθένας)
Και φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν οι μεγαλουπουργοί όπως: Ρουσσόπουλος, Μεϊμαράκης, Βουλγαράκης, Αλογοσκούφης, Παπακωνσταντίνου, Πάγκαλος, Τσοχαντζόπουλος κ.α.
Και να ξέρεις Γιώργο πως όταν τελειώσει η θητεία σου θα ρθει και η δική σου σειρά να καταδικαστείς για το εθνικό ξεπούλημα, για την ανεργία, για το επίπεδο ζωής που μας επέβαλες για να μη δυσαρεστήσεις τα κολλητάρια σου τους τραπεζίτες που σου πληρώνουν τον προεκλογικό αγώνα και άλλα πολλά.
Υπό αυτούς τους όρους λοιπόν δέχομαι να σου δώσω το αίμα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: